Τρίτη 20 Μαρτίου 2012


Αγαπημένοι
φίλοι μου αρχικά να σας καλωσορίσω στο αγαπημένο μου ιστολόγιο"Beaute" στο οποίο θα μοιράζομαι μαζί σας, μικρά μυστικά ομορφιάς και όχι μόνο. Ακούμε συχνά τον τελευταίο καιρό για επικίνδυνα, ενδεχομένως και καρκινογόνα καλλυντικά,όπως κραγιόν με υπερβολικές ποσότητες μολύβδου, κρέμες με τοξικές χημικές ουσίες και προϊόντα μακιγιάζ με βλαβερές χρωστικές. Οι ουσίες αυτές αναπόφευκτα απορροφώνται από το σώμα και αποθηκεύονται σε ζωτικά όργανα του οργανισμού( σύμφωνα με διάφορες μελέτες που έχουν γίνει) αποτελώντας
κίνδυνο για την υγεία μας. Τι κάνουμε λοιπόν; Εκτιμάμε για άλλη μία φορά την αξία της φύσης και των παραγόντων της.Έτσι θα σας παρουσιάσω με τον καιρό διάφορα καλλυντικά όπως κρέμες σώματος,προσώπου,χεριών,λάδια για μασάζ,σαπούνια,πίλινγκ κ.α.
Τα προϊόντα είναι χειροποίητα, σπιτικά φτιαγμένα με πολύ αγάπη για να τα χρησιμοποιώ εγώ, η οικογένειά μου και οι φίλοι μου! Οι γυναίκες στο παρελθόν, γνώριζαν πολύ καλά την φύση και τα μυστικά της. Η φύση απλόχερα μπορεί να μας προσφέρει υγεία και ομορφιά με όλα όσα μας χαρίζει. Λουλούδια (αιθέρια έλαια) , βότανα, λαχανικά, γάλα, μέλι, νερό , πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, μπορούν να χρησιμοποιηθούν  τόσο για την καλή και υγιεινή φροντίδα του εαυτού μας όσο και για την εσωτερική και εξωτερική ομορφιά μας.Δεν θα σας πω ότι ξέθαψα από το συρτάρι της γιαγιάς μου βιβλίο με συνταγές και θα το μοιραστώ μαζί σας,απλά θα σας μεταφέρω την δική μου εμπειρία των δικών μου αναγκών,όπου αυτή με προέτρεψε να ψαχτώ,να διαβάσω,να παρακολουθήσω διάφορα σεμινάρια και τέλος να ξεκινήσω να παρασκευάζω τα δικά μου καλλυντικά!










10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. πρέπει οι ώρες να περνάνε δημιουργικά,έτσι δεν είναι?

      Διαγραφή
  2. αντε περιμενουμε λοιπον συμβουλεςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συχαρητήρια, ευχόμαστε Καλή Επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα! Καλή αρχή! θα είμαι σε επαφή για να ενημερώνομαι για τα καινούρια καλλυντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία κοριτσάκι μου γλυκό, είμαι σίγουρη ότι θα την έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή